vg83 › takip

vg83

vg83 İLE BİR ŞEYLER PAYLAŞ
  • toplam: 8 kayıt
vg83, bir şeyler yazdı
vg83
vg83

zoraki reklam diye buna deniyo sanırım site kullanılmaz halde bu yazıyı bile nasıl yazdım hayret...

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
4 vg83

çevrimiçi arkadaşlarla tavla atasım okey oynuyasım var ilginç :)

4 Danqarous Danqarous

Metin olsaydı oynardınız:)

4 vg83 vg83

ya böle hemen altta falan tavla oyna okey oyna gibi bişe olsa diye hayal ettim cevrim içilerden birine teklif yolla başla :))

4 Danqarous Danqarous

:))

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
3 1 vg83

bu kimler var kısmını basınca neden herkesin basında bir sürü saniye varda dakika saat kavramı yok 400 küsür saniye nedir anlamak mümkün değil...

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
11 1 vg83

sitede şu eksiliyenleri artılıyanları görme durumumuz yokmu ya dostumuzu düşmanımızı tanıyalım :)) çok merak içindeyim yetkilileri göreve çağırıyorum:)

daha önce yazılmış 8 cevap daha var. yüklemek için tıklayın.
4 Danqarous Danqarous

Aynen öyle diyorum :)

4 1 Go-Khan Go-Khan

Sitede eksilenmemiş yorum yok. Bir takım rahatsızlar sırf milleti eksilemek için siteye giriyor sanırım.

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
vg83

site hakkaten yaz moduna girdi sanırım çok ölü toprağı serpilmiş haldeyiz eylül ekim gibi diriliriz umut ediyorum...

Danqarous Danqarous

Amin :)

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
vg83

ortalık cayır cayır yanıyo yaa yokmu bi tavsiye şu saatlerde bizi serinletecek bir film:))

Danqarous Danqarous

Buz devrini izle:)

vg83 vg83

hiç aklıma gelmedi kesinlikle on numara tavsiye:))

vg83 vg83

bu arada senin mezarlık buluşmalarını dün ayın 13 cuma olması şerefine izledim ama yok bi paranormal bi halka gibi sarsmadı beni ama yinede izlettirdi kendini orta halli bir film

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
4 3 vg83

bu site gencsinema.com iken puan sistemi gibi bişey vardı demi yanlış hatırlamıyorum hatta bi ara haftayı birincilikle falan kapatıyodum sonra bi değişti gitti hepsi yine öyle bişe yapsalar mı acaba iyiydi sanki siteye kimin daha çok girip cıktıgı belli oluyodu en azından yarışmalardaki ödüller daha dengeli dagıtılır bence...

daha önce yazılmış 7 cevap daha var. yüklemek için tıklayın.
1 vg83 vg83

hayır canım herzaman puanı yüksek olanlara demiyorum yüksekten düşüğe sıralasınlar hep size size olmaz ama herkesin gönlü alınsın yani 2 kere ödül alan varsa almasın hiç almıyan birine verilsin hem siteye girmesine teşvik olur hemde daha hak hukuk yerinde bişe olur...

1 Danqarous Danqarous

:)) Ben 5 yarışmaya katıldım 1 ödül aldım:) şans bana sesli gülüyor:)

vg83, bir şeyler yazdı
vg83
vg83

bu sitenin böyle genel bi duvarı olsa millet bişeyler yazsa paylaşsa yada varmıdır benmi bulamadım varsada daha belirgin göz önünde bir yere konsa olmamııı:)))

daha önce yazılmış 24 cevap daha var. yüklemek için tıklayın.
Danqarous Danqarous

İndirmeden izlesene peki ozamn:) ben şuana kadar izlediğim bütün filmleri indirmeden izledim:)

Danqarous Danqarous

ilkizle.net bu siteden izleyebilirsin:)

  • toplam: 8 kayıt